Iklan

Tuesday 22 January 2013

MIMPI BABY

Malam tadi before Subuh aku bermimpikan baby. Aku ingat dalam mimpi aku tu memang ada baby & aku dukung baby tu tapi aku tak ingat apa jalan cerita mimpi tu, kenapa & dari mana baby tu muncul. Yang pasti dalam mimpi tu, baby tu bukan anak aku.

Okey, Ustaz Fauzi (yg jual produk Tok Guru) tu pernah kata kalau mimpi2 yang tak best macam baby ke, ular ke, binatang2 berbisa ke jangan terus membuat kesimpulan itu tanda gangguan benda2 halus. Kalau kita cuma bermimpi benda2 tu sekali sahaja bermakna itu mainan tidur tapi kalau mimpi tu kerap datang & mungkin juga berturut2 barulah tanda ada gangguan. Kalau macam mimpi binatang2 berbisa, buas atau ular pula, sekiranya binatang2 itu menguasai kita barulah tanda gangguan tetapi sekiranya di dalam mimpi tu kita yang menguasai binatang2 tersebut, aggaplah ianya hanya gangguan tidur semata-mata.

So far, aku dah pernah mimpikan baby ni banyak kali tapi tak berturut2. Aku tak tak pasti adakah ianya satu petanda atau mainan tidur sahaja. Aku yang pernah beberapa kali pergi berubat perubatan Islam memang tahu aku di'ganggu'. Apa yang aku pasti gangguan itu masih terus berada bersama aku cuma bila 'benda' tersebut akan tersingkir yang aku tak tahu....:( 

No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...