Iklan

Tuesday 22 January 2013

EN. MAT NAAT KENA NOSE INFECTION

Kesianlah my hubby tu, tetiba terkena nose infection lak. Pernahlah dia mengadu dia sakit hidung tapi aku buat dek je la sebab selalunya bila ku mengadu sakit kat dia, dia buat dek je :D Semalam dia balik kerja awal. Pukul 10 malam dah balik, terkojut gak aku. Nampaklah dia pegang bungkusan2 ubat kat tangan. Aku tak tanya pun sakit apa sebab aku tahu dia yang akan buka mulut bercerita...biasalah, dia kalau sakit nak bermanja2 dengan aku tapi bila aku sakit....ahhh, malas nak cerita! :p

Katanya dia ke klinik klien dia. Doktor tu kata mungkin dia terkena nose infection dan bagilah ubat bengkak, antibiotik & ubat sapu. Ada naik macam bintik2 sikitlah kat keliling hidung dia, hopefully tak merebak & tak merbahayalah. Risau gak aku kalau boleh merebak ke tekak, mulut, mata dan sebagainya. Siapa tak sayang laki oiii....


No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...