Iklan

Thursday 10 January 2013

TTCGM

Ishhh....pasai pa ni aku malaih sangat nak hapdet blog 2-3 hari ni? Bila dah hapdet, bahasa & ejaan pun dah rosak. Ni kalau budak2 sekolah baca & ikut ejaan ni dalam karangan depa, confirm failed la! Ohh...ohh...ohh....hari ni ada cerita, so aku terrajinkan diri hapdet gak blog ni....hehehe.

Akhirnya....berjaya juga menjejakkan kaki ke group TTCGM. Terima kasih yang tidak terhingga kepada Nissa Kawai yang telah meng'add' aku di FB & menjemput aku masuk ke dalam rumah yang serba meriah nampaknya tu. Amboi2 depa dah bergathering sakan no! Jeles ai :p 

Aku ni kalau bercakap sorang2 macam ni bolehlah tapi nak bergathering2 ni aku tak pandai berbual sangat tapi kalau kena yang satu kapla....ha! memang tak ingat donialah. Memang aku tak kontrol2 dah nak gelak ke, nak berguling2 ke, nak terjerit2 ke. Masa aku dok asrama kat unibersiti dulu ramai gak yang kata aku ni mula2 jumpa pendiam bukan main tapi sebenarnya boleh tahan!!! Apa yang boleh tahan aku pun tak tahulah :D Aku memang suka lepak dengan masyarakat yang taklah berapa nak kontrol ayu & boleh bercakap apa saja topik (walaupun aku kalau mula2 berbual tu memanglah tersangat kontrol ayu k!)

Macam syok je nak gathering tu tapi seganlah plak! Aku ni apa2 mesti nak berteman. At least ada sorang yang aku kenal oklah. En. Mat Naat kalau bawa aku pergi mana2 mejelis dia memang aku alergik. Aku tak pandai sangat nak pi menempek kat kawan2 dia dan berborak2. Kalau ada yang dah mula buka mulut nak berbual dengan aku tu ok, aku layannnzzzz tapi kalau dapat lak yang aku diam, dia lagi diam....memang booolayan la especially kawan2 dia yang sekarang ni. Kerja diaorang mesti kena banyak bercakap tapi bila jumpa aku tak adalah pula nak bercakap dan menegur sangat so, aku lagilah tak pergi tegur. Tak kisahlah nak kata aku sombong ke apa. Ada aku kesah?? Muahahaha (gelak jahat!) Tak kenal maka tak cinta. Aku ok, cuma orang kena tegur aku dulu. Ngada2kan? Hehehe...nak buat camna dah aku ni pemalu :p  

No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...