Iklan

Thursday 3 January 2013

MASALAH MISS 'P' UNTUK JAN 2013

Dah tahun barukan? Aku ingatkan Miss 'P' aku ni dah buat azam baru. Aku ingat dia nak jadi punctual tapi tak juga! Ni yang aku nak kenakan denda sebab banyak sangat masalah disiplinnya...huh!

Semalam 3/1/2012 dia datang. Actually bukan dalam flow yang cantik. Masa aku pee pee ada keluar seketul darah yang taklah besar & taklah sakit...cuma seketul. Ok, aku rasa dah masanya dia nak menyinggah sejak 2-3 minggu lepas asyik spotting je. Aku pakailah protection.

Lepas tu ada juga rasa 2-3 kali flow then tak rasa apa2 dah. Aku dah agak, ni mesti tak banyaklah ni. Tak macam 'P' yang cantik. Mmm...sampai ke malam, itulah 2-3 kali yang aku rasa ada flow turun...lepas tu langsung tak ada. Kat pad pun cuma brownish yang pekat. Geram!!

Hari ni 4/1/2013, sampai ke waktu aku tengah menulis ni sikit pun tak ada rasa flow. Aduhhh....kalau nak datang, datang ajelah, bukan aku nak marah pun. Aku lagi sakit hati kalau dia dok buat malu2 macam ni. Dulu datang mencurah2 sampai taknak berhenti, sekarang ni malu2 pula. Apa masalah mental kau sebenarnya Miss 'P', cuba habaq skit! Kita slow talk lah sebab selagi hang tak habaq, aku tatau nak buat apa bagi hang cantik ja mai. Tolong tanam azam baru k, aku nak menyemai benih tahun ni. Harap hang faham!  

No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...