Iklan

Friday 4 January 2013

NAK BELI JUBAH CANTIK?

Hehehe...bukan niat nak meniaga tapi dah nama pun peniaga, apa gunanya tak menggunakan kesempatan yang ada...iya dak?

Okeylah, aku ni meniaga secara online je, takde kedai pun! Mungkin bila mampu sok aku bukaklah kedai sebab aku memang suka kerja sendiri daripada kerja dengan orang ni (pengalaman aku kerja dengan orang, asyik kena buli je).

Aku ni meniaga start dari 2010 lagi. Aku mulakan dengan menjual tudung. Sampai sekarang masih jual juga tudung tapi dah slow sikit sebab saingan Ya Rabbi! Masa aku mula2 jual dulu FB ni kira medium baru lagi so tak ramai lagi yang menjual. Bila FB dah terkenal seantero dunia ni, banyak sangatlah orang nak meniaga.

Dalam setahun lepas aku mula jual baju2 maternity & barang-barang baby (dengan harapan ada berkat & aku pregnant :D). Bukan apa, rindu sangat nak pakai balik baju2 comel tu...arghhh! Start tahun ni aku dah jadi Pengedar jubah-jubah Rana Aswad. Honestly aku cakap baju2 dia memang cantik, jahitan kemas & material best! Aku bukan puji sebab aku jual baju dia tapi sebab baju dia memang bestlah baru aku nak jual baju dia. Faham tak? Aku ni jenis teliti sikit. Apa2 barang yang aku jual, aku nak pastikan kualiti. Bila aku puas hati baru aku jual, so baju2 Rana Aswad ni kira melepasi penilaian akulah!

Kalau sesiapa yang nak beli jubah2 macam dalam gambar kat bawah ni, bolehlah email aku kat nanienahar@gmail.com atau gi la kat FB aku Her Nuansa @ HER Nuansa.

 Green + Mustard
 Black + Turqoise
Brown + Pink

Cantikkan? Cantikkan? Jubah ni kembang payung & tangan tu ada ruffles. Setiap kaler ada size S, M, L & XL. Stok ada kat tangan aku sekarang tapi setiap size ada satu je so siapa cepat dia dapatlah. Harga pasaran RM189 dan free postage u'olllsss :)

No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...