Iklan

Friday 16 November 2012

MIMPI ULAR

Siapa pernah mimpi ular? Aku pernah banyak kali sangat...sebelum kahwin pernah dan lepas kahwin pun pernah. Dulu sebelum kahwin macam suka bila mimpi ular sebab orang kata nak bertemu jodoh. Lepas kahwin barulah aku tahu yang mimpikan ular ni membawa petanda yang tak baik. 

Kali ni aku dapat ingat mimpi tu dan aku rasa aku pernah mimpi yang serupa sebelum ni. Sebelum Subuh aku bermimpi sebab terjaga je aku terus istighfar dan tengok jam dalam pukul 6 pagi. Aku dok terkelipot2 kejap dan cuba ingatkan balik mimpi aku sebelum aku bangun untuk solat Subuh.

Lupakan ajelah mimpi2 ular tu. Hari ni nak ke rumah mak aku. Afif dah tak sabar gila nak jumpa sepupu2 dia. Aku pun tak sabar nak jumpa anak2 buah aku.

(*Untuk makluman, aku masih belum period. Aku harap period aku tak ting...tong sebab aku dah letih melayan masalah period yang tak berkesudahan ni.)

No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...