Iklan

Friday 16 November 2012

GAMBAR KONVO AFIF

Eh, daripada hari tu janji nak upload gambar Afif masa konvo tapi asyik takde masa...hari ni nak upload juga. Apa nak jadi, jadilah! (Apa yang nak jadi? :D)

Kalau tengokkan gambar2 ni, memang banyak muka Afif je sebab aku tak bolehlah nak upload semua. Aku cuma pilih gambar yang ada muka Afif je...boleh? :D Tengok muka budak2 ni memang ceria je semua. Suka sangat tengok diorang ni. Dahlah comel2 belaka! Aku amik buat anak angkat baru tau :p

 Suasana dalam dewan. Masa ni budak2 yang umur 6thn tengah baca Surah dari Al-Quran & Surah Yaasin. Masa ni la hati aku tersentuh tengok dan dengar budak2 ni baca :(

 Tetiba anak aku bertukar menjadi anak Jawa. Jawa pun Jawalah, janji rock!

 Bukan main lagi...masing2 bergaya dengan pakaian beragam diaorang. Comelkan?

 Afif dengan bestfriend dia, Aidil. Aidil ni dok kat tingkat bawah. Hari2 balik sekolah, turun je dari van, si Aidil ni la lawan Afif berlumba lari naik ke atas.

Jadi tukang pegang bunga manggar je anak aku. Tak pe, tak payah jadi pelakon hebat sangat. Cukuplah Aaron Aziz sorang :p

 Tengok tu, semua pakai pakaian tradisi satu dunia :)

Hahaha...baju pun dah kecik. Baju ni masa umur dia 3 tahun kot! Tapi sebab aku pun dah malas nak cari costume, aku pakaikan je la baju ni. Mujur adik aku ada topi jawa tu. Kasut pulak tak de masa nak cari capal, so pakai apa yang ada je la...

Budak2 umur 6thn yang dah nak naik Darjah 1 dah tahun depan.

 Amboi! Siap dengan jubah konvo, dapat sijil lagi! Jeles mak :D

 Afif dengan Atuk. Atuk ajelah yang dapat datang pada hari tu. Terima kasih Atuk! :)

Okey, dah habis acara...mari kita berposing di tepi kolam ya! Hensemnya anak mama...

Sekian, terima kasih :) 
(*Muka mama tak ada sebab mama pemalu orangnya :p)



No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...