Iklan

Saturday 24 November 2012

PUASA 10 MUHARRAM

Ohh...hari ni 10 Muharram. Mujur Kak Baby ada ingatkan saya. Dengan penuh tekad saya pun berniat untuk berpuasa pada hari ni. Bagi sesiapa yang bangun sahur pagi tadi, hujan sangat lebat membasahi bumi. Macam hujan rahmat je...so aku dalam dok masak tu, mulut tak putus-putus jugalah berdoa. Moga2 ada yang makbul dengan izin Allah. 

Sahur pagi ni tak ada mood nak masak yang heavy2. Cuma buat masak lemak sayur kobis dan ikan goreng je. Cukuplah tu. Yang nak makan pun kami 3 beranak je. Selamat berpuasa bagi yang berpuasa. Esok pun aku nak puasa lagi...(*tetiba terfikir yang tahun ni punya puasa aku kena ganti 17 hari....adoyaiiiiiii)  

No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...