Iklan

Monday 12 November 2012

UMOBILE KEJAM!

Dalam 5 hari ni mulut aku ni ringan je nak caci maki Umobile. Oh! Untuk pengetahuan semua, aku berinternet ni guna broadband je...x mampu!

Dah 5 hari line internet kat rumah aku tak boleh nak connect. Hari ni baru boleh connect dan barulah aku dapat meng'update' blog aku ni. Kat dalam iklan bukan main lagi promote Umobile...hampeh! Nak dapatkan line, kena tadah laptop kat tingkap baru dapat line. Apa kejadahnya? Ingat aku spiderman ke nak melekap kat tingkap je?

Apa-apa pun Umobile memang s*&^s dan sangat hampeh! Tak hujan, cuaca terang benderang pun line tak ada. Memang menempah caci maki akulah! 

Umobile sangat keji, kejam, hina & sewaktu dengannya! 

No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...