Iklan

Saturday 3 November 2012

EGGWHITE

Bangun tidur pagi tadi masa nak pee..pee..tiba2 nampak something macam eggwhite. Betul ke? Aku try sentuh dan tarik. Agak melekit dan tak putus. Mungkin ya kot! Lagipun hari ni CD ke 17. So, dalam 2-3 hari ni aku kenalah berusaha sikit kot. Tapi macamana? Semalam dah merajuk dengan suami :(

Sumpah sebelum ni aku tak pernah ambil tahu pasal eggwhite. Aku tahu kalau ovulasi akan keluar cecair macam eggwhite tapi aku tak pernah kisah nak perhatikan semua tu. Sejak2 rajin baca forum ni, setiap hari aku perhati. Dan hari ni barulah aku rajin menyentuh benda alah tu. Mungkin ke sebab tu semalam aku sakit kepala? Eh, ada kaitan tak? :D

Sekarang ni aku dok tengah pikir macamana nak ajak suami BD :)

No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...