Iklan

Tuesday 27 November 2012

PETUA UNTUK MISS 'V"

Petua ni aku dapat daripada internet. Jangan tanya aku berkesan ke tak sebab aku tak ada testimoni & aku sendiri tak pernah cuba lagi. Aku pun baru discover. Kalau nak tahu berkesan ke tak, marilah mencuba beramai-ramai.

1. Agar Vagina Jadi Sempit.

Seorang suami sangat gembira jika vagina isterinya sempit. Untuk itu seorang isteri hendaklah berusaha agar vaginanya sentiasa sempit dan dapat menambat hati suami.

Caranya: Ambil pucuk daun betik. Rebus hingga masak tetapi jangan diperah. Kemudian makan sebagai ulam setiap hari. Dalam tempoh satu bulan anda akan merasakan perubahannya.

2. Ubat Gatal Pada Vagina.

Ramai wanita yang selalu mengalami gatal-gatal pada vagina. Hal ini membuat wanita itu serba salah. Apalagi jika gatal ketika berada di tempat orang ramai. Untuk kurangkan gatal tersebut cubalah cara ini:

Caranya: Ambil satu ikat daun sirih, kemudian dicuci dalam besen. Minum air sirih itu. Sisanya hendaklah mencuci vagina. Dalam tempoh seminggu gatal-gatal itu akan hilang.

3. Mengeringkan Vagina.

Bagi seorang isteri, vagina yang basah, tidak disenangi oleh si suami. Vagina yang basah megurangkan kepekaannya atau dengan istilah lain mengurangkan kelazatan ketika mengadakan hubungan seks.

Caranya: Ambil sebiji pinang tua lalu dikupas kulitnya. Kemudian dikacip halus-halus. Setelah itu bubuh garam sesuku sudu teh dan segelas air. Jerangkan hingga mendidih. Biarkan hingga airnya tinggal setengah gelas sahaja. Kemudian diangkat. Saring dengan menggunakan kain bersih sebelum diminum. Ulangi meminumnya seminggu sekali. Insya Allah setelah minum sebanyak 4 kali, anda akan mesakan perubahannya.

4. Mengharumkan Vagina.

Bahan-bahan :
1. Segenggam daun kemangi. (Emmm...aku tak tahu apa itu daun kemangi. Cer korang Google ek!)
2. Madu sesendok teh.
3. Sedikit garam.

Caranya : Daun kemangi ditumbuk halus, kemudian diperah airnya dan dicampur dengan madu dan sedikit garam. Untuk mendapatkan hasil yang memuaskan maka lakukanlah rawatan ini setiap hari selama satu bulan nescaya vagina akan menjadi harum.


Okey, ada lagi info yang aku dapat daripada website ni (sesiapa yang rajin bolehlah gi baca yer... klik sini


Kenapa Mandul?

1- Kurang zat makanan.
2- Terlalu banyak toksid mendak dalam kelenjar seks.
3- Ada kes pasangan gagal mendapat anak 10-15 tahun,tiba-tiba hamil setelah 3-7 hari berpuasa dendan rawatan terapi.

Pemakanan.

1- Jus timun dan karot : Membersihkan organ seks,2 pain sehari.
2- Asparagus : Meneutralkan toksid.
3- Pisang.
4- Biji labu.
5- Emping jagung (wheat germ) Vitamin E,hasilkan sperma dan telur.
6- Bayam mentah.
7- Bee Polen 3-6 kapsul sehari merangsang hormon seksual.
8- Kuning telur : Kaya dengan lesitin,hasilkan air mani,kacau dengan jus karot.
9- Biji labu,Biji bunga matahari.

Makanan Yang Perlu Dielakkan.

1- Susu ‘pasteur’ menyebabkan ketidaksuburan.
2- Telur masak.
3- Tepung kanji.
4- Daging terlalu masak.

Jenis Herba Yang Disyorkan.

Herbal MIX,Herbal YANG/YIN,Herbal Lung,ALL PLUS,HERBA Fluid. (*satu pun aku tak pernah dengar)

3 Jenis Cara Untuk Hamil.

Sering kali, orang ramai ingin tahu bagaimana untuk mudah hamil. Manakala bantuan teknologi pembiakan sering rahmat kepada mereka yang mempunyai masalah kesuburan, mereka boleh menjadi mahal dan mereka tidak bekerja sepanjang masa. Walaupun ada sesetengah orang telah mendapat mengandung secepat IUI pertama mereka atau kitaran IVF, ia mengambil masa orang lain lebih lama daripada ini untuk hamil. Meningkatkan kemungkinan dan membuat kitaran anda dengan bantuan daripada ketiga-tiga pendekatan pelengkap. Anda akan terkejut dengan bagaimana mereka sering bekerja!

Akupunktur Untuk Meningkatkan Peluang Mengandung.

Satu kajian dari Pusat Berkeley untuk Kesihatan Reproduktif mendapati bahawa cara yang paling berkesan untuk hamil adalah menggunakan campur tangan perubatan dan urut tradisional bersama-sama dengan perubatan herba dan akupunktur. Akupunktur adalah salah satu terapi alternatif yang tertua dan yang paling menarik di dunia. Akupunktur adalah berdasarkan kepercayaan bahawa kesihatan yang baik adalah disebabkan oleh imbangan dalam aliran chi atau tenaga. Chi bergerak melalui badan menggunakan 20 laluan utama, yang dipanggil meridian. Apabila terdapat tersumbat dalam meridian, chi tidak boleh mencapai organ-organ tertentu, dan masalah kesihatan yang berlaku. Akupunktur membuang tersumbat ini dengan bantuan nipis, jarum steril. Beribu-ribu tahun, orang Cina telah menggunakan akupunktur untuk menyembuhkan pelbagai penyakit kronik, termasuk ketidaksuburan.

Apabila diambil bersama-sama dengan IVF, akupunktur boleh meningkatkan kualiti telur anda, mengurangkan kesan sampingan Clomid, dan menggalakkan implantasi sihat. Akupunktur adalah paling berkesan jika diambil sekali seminggu tiga bulan sebelum kitaran IVF yang pertama anda, tetapi ramai wanita telah dapat mengatasi mandul dan mendapat hamil dengan sesi yang lebih kecil. Walaupun anda tidak akan melalui IVF, akupunktur boleh membantu anda hamil juga. Akupunktur boleh membantu anda mengatasi pelbagai masalah kesuburan, dari ovari polisistik untuk endometriosis.

Reiki Memudahkan Anda Untuk Hamil.

Satu lagi urut terapi purba Timur yang anda boleh cuba ialah reiki, satu bentuk penyembuhan dengan asal-usul di Tibet. Tidak seperti akupunktur, reiki tidak melibatkan penggunaan mana-mana alat. Sebaliknya, bomoh itu menggunakan atau tangan untuk mengembalikan keseimbangan tenaga dalam badan anda. Reiki terapi adalah amat membantu dalam mengatasi mandul kerana ia membantu anda memasuki sebuah negeri yang besar bersantai di mana badan dan minda anda menjadi menerima untuk penyembuhan. Ini membolehkan perubahan emosi dan fisiologi berlaku, meningkatkan kesuburan anda dan meningkatkan peluang anda hamil. Ramai wanita yang telah mencuba terapi reiki dengan rawatan konvensional Barat terkejut dengan berapa banyak membantu, terutama mereka yang telah mempunyai beberapa kitaran teknologi bantuan pembiakan (ART) gagal. Sekurang-kurangnya, terapi reiki akan membantu anda berehat dan pulih daripada tekanan bernilai sehari, yang bukan sesuatu yang luar biasa untuk mengalami apabila anda cuba untuk hamil.

Urut Kesuburan Diri Untuk Mengelak Mandul Dan Membantu Anda Hamil.

Kalau tidak ada apa-apa akupuntur atau pengamal reiki di mana anda tinggal, anda sentiasa boleh cuba melakukan urutan sendiri kesuburan. Urut sendiri kesuburan telah dibangunkan oleh ahli terapi urut apabila dia menyedari bahawa teknik tertentu seolah-olah untuk membantu pelanggannya hamil. Sebatan urut telah direka untuk menyokong kesihatan reproduktif dan meningkatkan kesuburan dengan meningkatkan aliran darah ke rahim. Sesetengah wanita melaporkan bahawa ia juga boleh memecahkan sista ovari bukan kanser! Urut sendiri kesuburan boleh mudah dipelajari melalui DVD, tetapi beberapa teknik yang paling asas dapat dipelajari dalam talian dan di dalam buku kesuburan.Ini semua untuk memboleh kehamilan dan mengelakkan dari terus mandul.





No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...