Iklan

Thursday 13 December 2012

UPT +VE!!

Yeay! UPT aku +ve!!

Bunyi macam gempak je kan? Sorry! Sorry! Bukan sengaja nak menggempakkan keadaan tapi memang betul +ve....cumanya dalam mimpi lah :(

Boleh tak malam tadi aku mimpi buat UPT dan resultnya keluar 2 lines! +ve la tu!! Lepas buat guna UPT yang murah, aku test lagi guna Clear Blue Digital yang mahal tu...keluar result 1 week Pregnant. Boleh gitu?

Aku tak excited sangat pun dapat mimpi macam ni sebab kata orang kalau kita mimpi yang indah2, tandanya ada yang tak indah akan menimpa kita. Kalau kita mimpi tak indah pulak, yang indah2 akan menghampiri kita. Entahlah! Aku cuma anggap mimpi aku semalam tu sebagai mainan tidur sajalah...

Aku tak cerita pun mimpi aku tu kat suami. Tak penting kot! Hari ni ke sekolah Afif nak bayar registration fees untuk tahun depan. Afif tak ada ni kat rumah. Dia tidur rumah nenek sebab sepupu-sepupu dia ada kat sana. Tak nak ikut aku balik semalam. Aku terpaksa balik juga sebab masih ada urusan aku perlu selesaikan kat rumah. Berdua-duaan dengan suami sekali-sekala rasa macam honeymoon plak :p Suami aku pula potong rambut hari ni...cacak2, nampak macam muda belia gitu. Gerammmm....grrr :D 

Oh ya, semalam genap-genap 14 hari, period aku dah stop. Mak aiii, 14 hari kau amik untuk bulan ni? Bulan lepas 4 hari je? Balas dendam ke apa? So, hari ni aku dah suci! Mari berdansa semula :p

No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...