Iklan

Monday 17 December 2012

MOOD DOWN LAGI :(


Hari ni mood down lagi. Jangan tanya kenapa sebab kalau aku ceritakan kenapa pun orang akan salahkan aku :( Balik-balik aku yang salah...Aku memang tak memiliki apa yang orang lain miliki tapi jangan menjatuhkan aku! Jangan membeza-bezakan aku! Aku dah cukup bersyukur dengan apa yang aku miliki. Jaga mulut, jaga kata-kata kerana walaupun kita punya pangkat dan kuasa tapi tak semestinya kita boleh melukakan hati orang lain. 

Kenapa aku yang selalu menjadi mangsa? Cukup-cukuplah membanding-bandingkan aku. Aku pun insan biasa. Aku dah cuba sehabis baik untuk menjadi yang terbaik tapi aku tetap tak layak menjadi yang terbaik selagi ada yang sentiasa dianggap terbaik di mata mereka. Bukan kata-kata pujian yang aku dambakan, cukuplah sekadar memahami perasaan aku.


No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...