Iklan

Monday 3 December 2012

TING TONG KE APA NI?

Hari ni kalau ikutkan dah lewat period hari ke 16 tapi 28/11/2012 hari tu tiba-tiba ada keluar darah dan ada yang berketul2 kecik selepas BD dgn suami. Aku rasa mungkin dah sampai masanya period aku datang kot. Redha je la. 

Esoknya 29/11 tak keluar darah dah, cuma coklat2 je. Actually darah tu cuma keluar lepas aku BD je. 30/11, 1/12 & hari ni 3/12 pun memang tak ada darah, cuma coklat2. Tapi malam ni tiba-tiba rasa perut agak cramp dan kaki lenguh2. Oh...mungkin period nak keluar betul2 kot! Lepas tu pergi buang air kecil, ada fresh blood bercampur air kencing. Lepas kencing okeylah pulak. Tak ada cramp dah. 

Perut aku ni sejak dua menjak ni dok rasa macam keras je kadang2. Apakah tandanya ni? Kalau ya katakan ya, tidak aku ternanti2 :( Tingin nak buat balik UPT mungkin lepas lewat period hari ke-21 kot. Lama lagilah pulak. Masa lewat hari ke-7 hari tu dah buat dan memang tak ada faint line pun. Tapi kenapa period aku jadi macam ni la pulak? Kalau sebelum ni asyik nak keluar dan berlambak2...kali ni dia buat hal lagi. Dah tak nak keluar dan sikit pulak! Ting tong ke apa ni? Konpius la aku!  

No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...