Iklan

Sunday 3 February 2013

PENANGAN JUS PERAWAN

Aku start minum jus perawan ni baru bulan lepas, lepas habis 'P'. Aku start Jumaat malam (25/1/2013). Sabtu 26/1/2013 pun aku ada amik gak 2 sudu, lepas tu terus zoom ke rumah mak aku untuk majlis bertunang adik aku. Aku tak bawalah Jus Perawan bersama. Ingat tak nak tidur sana tapi En. Mat Naat tak sihat badan so tidur gaklah sana sampai hari Isnin. Kiranya Sabtu (26/1/2013) tu aku skip malam, Ahad & Isnin pun aku skip gak tapi Isnin malam aku start minum balik. Kalau dikira dr 28/1 sampai hari ni 3/2/2013 dah seminggulah aku amalkan.

Jus perawan ni memang panas. Aku dapat rasakan badan aku panas lepas amalkan. Penangannya aku disahkan demam! Ya ampunnnn...nasib baik bukan demam kuat. Selsema sikit je dan badan panas kat dalam je. lebih kurang 3 hari kot aku demam tapi cuma sehari je yang aku rasa tak tahan panas & letih sangat. Selain tu aku rasa hidung aku yang ada sinus ni menjadi2 gatalnya. Entah apa kaitan lak Jus Perawan dengan sinus pun aku tak tahu. Mungkin sinus tak tahan panas dalam badan kot! Gatalnya Ya Allah macam ada ulat dok korek2. Bukan takat hidung, tekak & telinga aku pun ikut gatal. Jarang amatlah aku dapat pakej 3 dalam 1 macam tu.

Untuk Miss 'V' lak aku rasa agak kurang watery berbanding sebelumnya. Keputihan pun agak berkurang. Bab badan letih2 ni aku takleh nak komen lagi sebab aku pun demam & baru je nak baik demam so masih terasa badan lemah. 

Bagi yang nak amalkan Jus Perawan ni nasihat aku minumlah banyak air suam. Macam aku, setiap kali lepas minum 2 sudu jus tu memang aku akan minum segelas air tapi aku ni jenis yang malas minum air terutama sekali air suam....not my taste!!! Sebab tu turun kat anak aku tak suka minum air masak, nak yang manis2 je :) Sehari aku rasa adalah 3 gelas je kot aku minum air masak.

Harap2 bulan ni adalah perubahan pada Cik 'P' aku. Kalau ikut cycle dah CD 18. Moga2 pd CD28-CD30 nanti Cik 'P' hadirlah. Kalau tak hadir, moga2 ada good news untuk aku :)

No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...