Iklan

Friday 22 February 2013

CIK 'P' HADIR LEBIH DARI 2 MINGGU :(

Aku sangat tertekan...tak tahu nak buat macamana dah. Bila tak berubat, datangnya berminggu-minggu. Bila berubat, datangnya lewat & sedikit. Apa lagi yang aku patut buat? Untuk bulan Februari ni, setelah aku happy2 Cik 'P' hadir pada CD22, rupa2nya dia hadir selama berminggu-minggu dan masih belum menunjukkan tanda untuk berhenti .:(

Hari ni, 22/2/2013 disahkan Cik 'P' dah 16 hari menemani aku. Masih belum ada tanda2 untuk dia pergi meninggalkan aku. Masih ada flow yang banyak. Aku tertekan sebab aku susah untuk melakukan ibadah. Aku susah nak solat. Aku memohon Ya Allah, kalau yang keluar ini adalah segala jenis penyakit yang ada di dalam tubuhku, aku redha. Kalau bukan, kau sembuhkanlah agar aku mudah melakukan ibadah kepadaMu.

2 comments:

  1. dear, rasulullah kate kalau haid yang dah lebih 15 hari itu darah istihadah (darah penyakit) boleh solat. cuma bersihkan diri n pakai pad, then boleh solat. sampai skg pun mcm tu ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya Jay, mmg darah istihadah dah ni. Tu yang susah tu sebab setiap kali solat nak kena bersihkan diri. Nasib baik duduk rumah je, kalau bekerja agaknya 4 kali kena tukar pad kot. Alhamdulillah pada hari ke-19 dah stop :)

      Delete

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...