Iklan

Saturday 23 February 2013

SIAPA TAMPAR LUTUT AKU??

Nak cerita kisah seram yang terjadi malam tadi. Masa dah tak ingat pukul berapa tapi kami semua memang dah tidur waktu tu. Tengah enak2 mimpi tiba2 aku rasa ada orang tampar lutut kaki aku ni kuat sampai aku tersentak dari tidur. Nak katakan mimpi, rasanya tak sebab masa tu tak pula aku mimpi tengah bertarung ke apa. Masa tu memang aku mimpi lain & lagi pula tamparan tu agak kuatlah sampai membuatkan aku terjaga. Aku ingatkan suami aku yang tampar, kot2 kejutkan aku bangun solat Subuh ke apa sebab dia kalau kejut aku bangun Subuh memang agak ganas sikit. Tapi itu kalau aku malas bukak mata :D

Bila dah tersentak tu terus aku buka mata. Aku tengok suami aku dok lena elok je. Mulalah timbul perasaan seram sejuk. Nak tidur balik pun macam dok terasa ada sesuatu je dalam bilik tu. Beberapa minit jugalah aku cuba pejamkan balik mata. Ada juga 2-3 kali bila dah terpejam mata tersentak balik macam ada yang tak kena. Akhirnya syukur aku terlelap balik sampai ke pagi. 

Entahlah, malaslah nak fikir apa & tak bercerita pun dengan suami pasal tu. Agaknya sebab diri aku ni dah lama 'kotor' so ada je benda nak ganggu.

No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...