Iklan

Friday 1 February 2013

WELCOME FEBRUARY!

Sekejap je dah masuk bulan Februari. Bertambah lagi umur aku sebulan :( Bila agaknya aku nak mendapat perkhabaran gembira? Harap2 tahun ni adalah khabar yang aku tunggu2 tu. Aku bukan apa, selalu terfikirkan Afif. Kesian Afif. Dah 5 tahun hidup dia seorang diri, tak ada kawan. Walaupun dia kecik tapi aku tahu dia pun ada hati & perasaan. Kadang2 bila dia ajak aku main dan aku tak nak, dia akan keluarkan ayat sedih dia..."Afif tak ada kawan." Huwaaaaaaaaa :'(

Hari tu aku saja2 usik Afif. Aku kata nak ambil anak kakak aku yang kecik bawa balik rumah supaya Afif ada kawan nak main. Dah dia tak nak pula. Afif ni cemburu kuat oooo. Kalau aku main dengan anak2 buah aku dan puji2 diaorang, mesti dia akan suruh puji dia gak. Kalau aku peluk anak2 buah aku, mesti dia suruh peluk dia gak. Bukan takat cemburukan sepupu2 dia, tapi dengan abah dia sendiri pun dia cemburu. Dia tak boleh tengok abah dia mesra2 sikit dengan aku. Mesti dia akan terus menerpa kat aku dan duduk tengah2 antara kami. Kesimpulannya kalau nak mesra2 dengan abah dia, kena tunggu dia tak ada @ tidur ajelah :D

Hari ni dah CD 16. Tengari tadi test OPK tapi cuma naik 1 clear line & 1 line lagi sangat2 faint. Mungkin 2 hari lagi test lagi kot. Maklumlah aku ni tak buat BBT chart sebab malas & tak pandai guna chart dalam FF tu :D

Oklah, aku tak sihat hari ni so takde mood dan idea sangat nak melalut. Ni semua gara2 En. Mat Naat lah ni yang bawa balik virus ke rumah! Nak gi tdo jap. Bulan ni hormon tidur aku kuat plak, tak macam bulan lepas. Aku pun tak pasti sama ada hormon mempengaruhi aktiviti tidur aku tapi serius aku perasan yang bulan ni aku asyik ngantuk & senang je nak tidur :)

No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...