Iklan

Sunday 24 February 2013

AKHIRNYA....GOODBYE GAMBIT!!

Hahaha...ni penangan Fear Factor Selebriti Malaysia. Aku tak pernah missed lagi Fear Factor ni walaupun ada gak yang missed tapi Astro biasalah akan repeat rancangan tu sampai kau muntah hijau so aku dapatlah tengok siaran ulangannya. Aku rasa kalau akulah yang masuk Fear Factor ni, antara stunt yang aku mungkin akan menangis & tak boleh buat ialah berenang & LIPAS!!! Aku besarkan sikit perkataan lipas tu sebab itu satu2nya benda yang aku fobia sejak dari kecik. Kalau nampak je makhluk Allah yang buruk tu dari jauh aku dah pecut 100 meter berganti-ganti. Tambah2 pula yang jenis terbang, memang TAK ah! Kalau lipas ni aku nampak masa kat dapur, aku sedap2 nak masak atau masa aku nak tidur, memang aku minta Hero aku matikan dulu makhluk tu. Selagi aku tak nampak mayatnya, memang aku tak masak @ tidurlah jawabnya. Sampai macam tu sekalilah aku fobia dengan lipas. Berenang pula aku fobia sebab aku pernah ada pengalaman nak lemas. So aku kalau masuk dalam air yang ketinggian dah mencecah ke pinggang tu memang akan membuatkan aku sesak nafas.

Ni aku nak bercerita tentang episod Fear Factor yang semalam. Setelah 2 kali si Gambit & pasangan dia Alif terselamat dari penyingkiran, akhirnya semalam tersingkir jua. HAHAHA...PADAN MUKA KAU! Aku tak berkenan tengok si Gambit ni dalam Fear Factor tak ingat since bila tapi aku memang tak minat pun si Gambit ni sejak dia mula2 jadi pelakon lagi. Nama pun dah pelik. Dalam Fear Factor ni dah boleh nampak the true colours of him. Dia ni baran, poyo, kontrol hensem & pendendam orangnya. Nasib baik dia dah terkeluar, tak adalah aku bertambah dosa sebab mengutuk dia dalam hati setiap minggu. (Kutuk dalam hati ajelah sebab setiap minggu aku tengok sorang2 je...mmm). Dahlah tak pernah menang imuniti atau hadiah wang tunai tu tapi masih berlagak dan perasan bagus. Setiap minggu kalau tengok muka dia memang poyo habislah. Orang lain muka biasa je tapi dia boleh plak buat muka cas bagus & ala-ala hensem...puihhh!

Sepekara lagi, apa yang aku dapat tahu si pelakon Julia Ziegler & Sharifah Sakinah tu bergaduh pun disebabkan mamat ni. Betul ke? Aduhh...Malaysia ni banyak lagi lelaki berkualiti kot! Kenapalah mamat yang muka tak siap, perangai macam tuutt & jalan tak tegap ni juga yang korang rebutkan?


BYE BYE GAMBIT! :p

Okey...nak cakaplah juga pasangan mana yang aku suka dalam Fear Factor Selebriti Malaysia ni...

JENG...JENG...JENG...


ALAM & ARJA...SUPER SEMPOI & COOL ;)

Budak Alam ni aku suka benor tengok muka dia...manis! Orangnya pun kelakar & sempoi je. Arja ni lak cool, tak banyak cakap & relaks je. Muka budak Alam ni kalau ditengok sikit-sikit tu adalah juga iras2 pelakon Indonesia yang cute & terkenal tu....Randy Pangalila :p






No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...