Iklan

Tuesday 17 December 2013

PERUT DAH CRAMP...ANYWAY HAPPY 6th BIRTHDAY AFIF!

Apa maksudnya kalau perut dah cramp? Apa maksudnya kalau dah sakit2 belakang bila bangun tidur? Apa maksudnya kalau dah bloated2?

Maksudnya.....................................Cik 'P' akan muncul!!!

Aku tak kisah Cik 'P' nak muncul. Sejak period datang 13/11 dan stop 27/11 hari tu, memang period dah patutnya datang tapi yang aku risau sekarang ni aku rasa macam nak kena period pain jer! Mungkinkah sebab doktor ambik tisu dari dinding rahim hari tu? Aku jarang kena period pain dan kalau aku kena memang aku akan tertonggeng2lah menahan sakit.

Oh, hari ni Birthday putera aku yang terchenta, Muhammad Afif Muqri yang ke-6 tahun! Abah kata nak bawa tengok movie. Nampaknya aku kena sediakan pain killerlah nanti.

Cepatnya masa berlalu...tup2 Afif dah turn 6th...sob sob sob. Semalam Afif tengok video2 lama masa dia kecik kat h/phone aku. Bila dengar suara dia masa kecik2 tu, rasa rindu sangat dengan keletah dia yang super duper kiut miut. Tahun depan dah nak masuk Darjah 1 anak teruna  aku tu. Entah macamanalah dia kat sekolah nanti? Sampai sekarang pun masih bergantung dengan mama, tak pandai lagi nak berdikari. Perlukah mama ke sekolah setiap hari? Risau dan risau lagi...

No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...