Iklan

Tuesday 17 December 2013

BUKTI CARREFOUR PENIPU BESAR!

Actually aku baru taruk gambar kat post yang aku pernah tulis sebelum ni pasal Carrefour penipu besar ni. Korang bolehlah baca kat sini je pasal gambar2 tu. Malas pula aku nak tulis 2-3 kali...hahaha, dasar pemalas aku ni!


Kesimpulannya, korang bacalah kat pamplet tu....sah2 tulis FREE kan? kan? Bukan tulis Buy 2nd at Price RM9.90 kan?


Tengok je arrow yang aku buat atas resit tu. Harga kat resit tu lebih mahal dari harga kat rak so aku dah pergi claim balik duit aku, sebab tu resit tu di cop.

Korang berhati2 dan sentiasa alert je lah bila membeli belah ni okey! Dahlah sekarang ni semua harga nak naik, kalau kena tipu 20-30 sen macam ni pun kira rugi gak. Takkan selamanya kita ni asyik nak kena tipuuuuuu je? Faham2kanlah sendiri!

No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...