Iklan

Monday 23 December 2013

BUNTING PELAMIN

Wehuuu....ada orang tu bunting pelamin! Bukan akulah! Kalau aku mungkin dipanggil bunting gajah kot sebab aku dah lama kawen kot. Ini kisahnya adik ipar aku yang baru kawen bulan lepas tu dah bunting. Khabarnya dah 6 minggu. Gila tak cepat? Kiranya adik jantan aku tu memang betul2 gelojoh dan tak sabar2 la :D

Adik ipar aku ni kira murah rezekilah sebab dia pernah bercerita dengan aku yang dia tu kalau setiap kali period mesti senggugut gila2. Biasanya aku dengar orang kata kalau selalu senggugut tu susah nak lekat. Dah tu pula bila pergi scan kat klinik, dia bagitahu aku rupa2nya dia ada cyst. Besar gak kalau aku tengok dalam gambar scan tu sebab lebih besar berkali ganda dari saiz baby dia.

Nampaknya tahun depan bertambahlah bilangan cucu mak aku. Jeles pula bila lepas sorang, sorang pregnant. Hasrat aku nak teruskan treatment tahun depan akan terbantut sekejap sebab aku nak kena betulkan dulu period aku yang ting tong ni. Doktor pula bekalkan pil perancang sampai 3 bulan, memang tergendala lah.

Semalam (22/12) period aku baru start turun heavy. Sebenarnya dari 17/12 tu dah keluar brownish yg sangat pekat tapi tak keluar darah cair. Semalam perut aku macam biasa cramping dan ada light senggugut sampailah ke hari ni. Nasib baik tak sakit sampai terguling2.

No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...