Iklan

Monday 22 October 2012

FORUM MENGUBAT HATI...

Beberapa hari lepas aku terjumpa satu ruangan forum ni secara kebetulan. Tak sangka bila aku baca, memang menarik, tertarik kau memang d'boom!

Bagi yang ada masalah untuk conceive atau tengah Try To Conceive (TTC) memang syok sangatlah jumpa ruangan forum macam ni sebab sebelum ni masalah ni tak tahu nak kongsi dan share pengalaman dengan siapa. Last2 pendam seorang diri sampai naik stress.

Member2 kat sana semua tak kedekut ilmu. Memang syok bila kita berjumpa satu group yang senasib sebab mereka lebih memahami masalah yang kita hadapi berbanding dengan orang lain yang tak pernah alami apa yang kita alami biasanya tak tahu nak jaga adab bercakap.

Disebabkan aku masih budak baru kat sana, banyak lagi info yang aku tak baca tapi so far banyak juga input yang aku dapat dari member2...Terima Kasih Allah sebab membuka jalan ke arah ini. Sekarang ni setiap hari aku dah jadi addict nak menjenguk ke forum :)

No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...