Iklan

Friday 4 October 2013

MALAPETAKA APAKAH PULA?

Ish...ish...tak tahu nak kategorikan ini dalam kategori apa. Malapetaka? Petanda? Mimpi buruk? Entahlah...

Setelah sekian lama aku tak pernah ada tanda2 brownish di dalam waktu bukan waktu period, tiba2 semalam benda yang dah lama tak jadi tu datang balik. Tengahari semalam masa dah pee pee (buang air kecik :D) tengok macam ada lendir ala2 light brown gitu tapi buat tak kisah je. Sekali tu petang bila nak pee pee lagi sekali tengok panties ada tanda brownish yang pekat. Walaupun tak banyak tapi apakah itu??

Cik 'P' aku baru je menghilangkan diri 27/9 hari tu...ni baru seminggu aku 'suci' takkan Cik 'P' nak tunjuk diri lagi? Macam tak nak bagi chance aku manja2 dengan cik suami je. Jeles eh? Kalau itu tanda yang dalaman aku sedang dibersihkan...Alhamdulillah! Kalau itu tanda penyakit...minta dijauhkan! Kalau itu tanda penempelan...Subhanallah! :)

Mungkin ke sebab amalan Apple Cider Vinegar sejak 6 hari yang lalu? Mmm...tak dapat nak dipastikan cuma harap2 semuanya tak mendatangkan penyakit.

2 comments:

  1. salam kenal:) ..hrp2 ada gud news.kita pun dlm misi menambah mcm awak jugak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam perkenalan Maziati...terima kasih dan doa saya utk awak juga semoga bakal menerima khabar gembira yang kita nantikan itu ;)

      Delete

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...