Iklan

Tuesday 24 September 2013

2nd STEPS - KIRIM DOA PADA KAWAN YG BUAT HAJI

Alhamdulillah..................

Tak semena-mena aku dapat tahu kawan baik aku masa kat 'U' dulu nak pergi buat haji hujung bulan 9 ni. Alhamdulillah!! So, aku terus mesej kat FB dia minta dia kirim salam pada Rasulullah dan doakan aku pregnant lagi. Sebenarnya kawan aku ni pun tengah TTC tapi aku tak pernah tanya dia apa usaha yang dia dah buat sepanjang TTC sebab dia laki bini nampak cool tak kisah je :D 

Dia kahwin sama tarikh dengan aku...8 tahun lepas dan sampai sekarang masih belum ada rezeki. Masa aku TTC anak 1st, aku pernah tanya dia, dia tak risau ke tak ada anak? Katanya dia tak kisah sangat...bagusnya ada orang yang macam ni. Tak sakit2 kepala nak pikir.

Aku harap dia tak lupalah nak doakan aku sebab memandangkan dia pun tengah TTC, moga2 dia teringat juga pada aku :)


* Sebenarnya ada je sorang mak cik aku nak buat haji juga tapi aku macam malas nak kirim doa kat dia sebab dia ni dari dulu tak sebulu dengan aku. Entah apa yang dia anti sangat dengan aku pun tak tahulah...tak apalah, harap2 dia selamat semuanya dan balik nanti berubahlah perangai tu.

No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...