Iklan

Monday 10 February 2014

COUNTING DAYS

Sebenarnya aku ni hari2 dok counting bilalh nak 17/3 ni? Ada apa dengan 17/3?

17/3/2014 ni aku punya follow-up dengan hospital. Nak tengok result untuk sampel tisu rahim dan pap smear yang aku buat masa kena tahan wad hari tu dan nak check balik hb kot. Apa yang penting, time tu dah tak payah kot nak telan pil hormon. 

Aku dah tak sabar nak start fertility treatment dengan hospital. Disebabkan telan pil hormon tu aku tak boleh nak buat treatment, so 17/3 ni harap2 semuanya akan okey dan aku akan dapat appointment untuk fertility treatment pula.

2014 harap2 akan ada sinar untuk kami suami isteri. Moga2 Allah murahkan rezeki buat kami. Andai ada lagi salah dan silap kami semoga Allah tunjukkan kami ke jalan yang benar.





* Teringat mimpi Subuh semalam. Bila jam henfon dah berbunyi pukul 6.30 pagi, aku tutup jam dan sambung balik tidur sambil pegang henfon dengan harapan nak bangun dalam beberapa minit lagi tapi memang malas dan syaitooonnn menguasai diri masa tu. Maklumlah anak pula cuti sekolah. Tiba2 boleh pula mimpi dengar ceramah agama. Sekali ustaz yang bagi ceramah tu cakap apa tah tapi yang paling aku ingat..."kalau nak solat pun malas, macamana Allah nak bantu?" 

-----> -----> -----> zassssss, terus aku bukak mata dan bangun sepantas kilat! Haaa.....heran tak heran, macamana mimpi boleh buat aku tersedar yang aku tak solat lagi? Dan betapa alertnya roh aku, terus berlari masuk dalam tubuh...Subhanallah! Celik2 mata dah pukul 7 pagi tapi tak kisahlah, solat tetap solat!

2 comments:

  1. ada apa 17/3 ?
    besday saya tu..hehehe
    mudah2an ujian pap smear tu baik2 saya..
    saya baru dapat result ujian PS tu smlm :)

    ReplyDelete
  2. hehehe...17/3 ni tamatlah sudah prescription ubat utk saya...nak start fertility treatment la plk. Tak sabar dah ni...3 bln tertangguh disebabkan makan ubat. So macamana result pap smear mag? Saya punya akan diupdate nanti...

    Anyway, Happy Birthday in advance...saya doakan semoga apa yang dihajati oleh mag akan dimakbulkan Allah ;)

    ReplyDelete

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...