Iklan

Monday 10 February 2014

ME & MAMA & AFIF

Hari ni tak ada idea nak buat entry apa, so disebabkan tangan gatal juga nak buat entry, korang layankan ajelah ek!

Korang nak tengok tak muka aku dikala muda? Sekarang pun bukannya tua, cuma taklah semuda dulu :p

|
|
|
|
|
|

 Tadaaaa....yang mana satu aku? Korang jangan nak buat hal! Takkanlah fesyen skaf macam tu masih dipakai pada zaman 'serban atas kepala' nih? Of kos la yang kecik tu aku :D Yang pakai skaf tu mak aku masa zaman dia mudo2 dulu la. Masa ni aku tak ingat berapa umur aku tapi mungkin 3-4 tahun kot.

Motif letak gambar masa kecik2? 

Sajaaaaaa....kahkahkah!

Hebat tak lukisan Afif? Samakan? Samakan? Kreatiflah juga si Afif ni. Dia boleh tiru lak tu gaya rambut aku dan skaf nenek dia...hahahaha! Lawak.

Sama tak muka anak teruna aku ni dengan aku? Orang biasanya kata ni Nahar Junior. Sama sangat ke dengan muka abah dia? Tak ada langsung ke macam muka mama? Mmm...nak baby girl plak la, kot2 nanti orang akan kata Nanie junior plak...teringin!


No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...