Iklan

Tuesday 2 April 2013

PERIOD JUGA PADA CD52 (March)

Aku ingat bulan March ni dah tak period, tapi rupanya ada juga...alhamdulillah walaupun lebih bagus kalau tak period & keputusan UPT +ve tapi nak buat macamana, aku redhalah kalau masih belum rezeki aku.

Period aku bulan ni lain...tak macam bulan lepas yang lancar je darahnya & lama berbelas2 hari. Bulan ni tak tahulah nak berbelas hari juga ke atau 4-5 hari je tapi pada CD52 (30/3/2013) ada brownish kat panties. Aku still solat macam biasa sebab just brownish2 je. Esoknya bila aku tengok still ada brownish tu, aku tak solatlah sebab mungkin inilah rupa period aku untuk bulan ni. Petang2 sikit aku ada rasa perut macam cramp then ada keluar darah + lendir sikit, so aku confirmlah yang aku period walaupun masih tak keluar darah merah, cuma brownish yang sangat dark color.

Hari ni dah 2/4/2013 barulah ada juga darah keluar sikit dan aku dapat terasa darah tu keluar tapi tak lancar macam biasa, cuma beberapa kali je darah tu keluar dalam kuantiti banyak dan bila aku tengok pad pun darah sangatlah pekat dan kehitam-hitaman. Kalau cengginilah gaya period aku bulan ni, rasanya tak lama kot. Dalam 7-8 hari harap2 dah stop.

No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...