Iklan

Sunday 21 April 2013

CIK 'P' DATANG LAGI???

Entah apa masalah ni?? Cik 'P' bulan lepas datang 15 hari (30/3-13/4). Hari ni barulah 21/4, 8 hari lepas bersih lagi suci dari Cik 'P' tapi tetiba nak dekat2 Subuh tadi aku dah mula rimas nak tidur. Aku dapat rasa basah je panties. Mula2 ingat mungkin 'saki baki' yang keluar so, pejamkanlah juga mata buat2 tak ada apa2 sebab malas giler nak bangun. Tapi bila kejap2 aku dapat rasa makin keluar, makin keluar cecair, aku dah rimas terus bangun ke toilet.

Bila aku buka je, lahhhh....darah kot! Darah yang fresh, pink, cair + lendir & darah beku sikit. Apakah??? Takkan period lagi kot? Aku tak puas hati, terus keluar bilik air amik UPT. Bila test, -ve! Itu yang aku benci :( Tapi, benda ni lah yang aku dah harungi sejak bertahun2 maka aku bertabah ajelah...tukar panties, pakai pad, tukar seluar dan keluar bilik air main games Zombie kat Ipad :D

Aku ingatkan darah tu akan keluar sikit2 je tapi dalam pukul 9 lebih nak pergi mandi, rupanya pad yang aku baru pakai Subuh tadi dah penuh sampai melimpah2 dengan darah. Pelik! Tapi syukur aku tak ada alami cramp perut cuma sikit2 je lah. Aku considerkan Cik 'P' datang lagi!! (Macam Tora datang lagi plak :D)

No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...