Iklan

Thursday 6 March 2014

SUSU BADAN?

Petang tadi lepas mandi, dok lap2 badan entah macamana terperasan macam ada titis air atas tuttt aku belah kiri. Nak kata air mandi, lain macam pula nampaknya. So try picit tuttt belah kiri, tak ada pula keluar apa2. 

Okey, try belah kanan pula....tup2 keluar cecair kaler putih susu dalam beberapa titik. Aikk?? Aku yakin sangat susu badan sebab warnanya. Tak ada bau tapi aku risau juga. Kenapa ya tiba2 keluar susu pula? Selama ni bukan aku tak pernah picit tapi memang tak pernah keluar, jangan kata beberapa titik, setitik pun tak ada.

Afif dah 6 tahun 3 bln....aku breastfeed dia setahun setengah, maknanya dah hampir 5 tahun aku stop menyusu, mustahil susu tak kering. 

Mungkin ke sebab aku makan pil hormon yang membuatkan ada susu? Mungkin ke prolaktin aku tinggi? Mungkin ke aku pregnant? Hahahaha....memang aku suka perasan tapi kuasa Allah, siapa aku tak nak percayakan?

No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...