Iklan

Wednesday 12 March 2014

12.3.2005 - 12.3.2014

12.3.05 - 12.3.14 hari ini genap 9 tahun aku dan suami melayari bahtera rumahtangga. Bermacam2 dugaan, rintangan, pahit dan manis kami lalui bersama. Doaku agar setiap tahun kami masih kekal bersama menyambut ulangtahun perkahwinan kami lagi.

Dia suami terbaik. Dia suami penyayang. Dia suami penyabar dengan sikapku. Dia suami tempat aku mengadu. Dia suami tempat aku bercerita. Dia suami berkongsi suka duka. Dia suamiku...Dia Mohamad Nahar nama yang tertulis di Luhmahfuz buat ku.

Kami pernah bergaduh. Kami pernah meninggi suara. Kami pernah merajuk. Kami pernah menangis dan kami pernah ketawa bersama. Aku amat sayangkan dia. Sayangku padanya semakin hari semakin bercambah.

Aku tidak minta harta yang banyak mengulit hidupku, cukuplah suami dan anak di sisiku di saat aku bersedih mahupun gembira. Cukuplah kasih sayang dari kalian berdua. Cukuplah perhatian dan sikap mengambil berat yang diberikan. Cukuplah sokongan di saat aku jatuh dan hilang semangat. Cukuplah dapat melihat wajah kalian berdua setiap hari. Cukuplah dapat melihat kalian berdua bahagia dan sihat sentiasa. Cukuplah kalian berdua sentiasa bersamaku...itulah kebahagian bagiku. Itulah sebenarnya yang amat aku perlukan.

Selamat Ulangtahun Perkahwinan yang ke-9 tahun sayang!

1 comment:

  1. happy anniversary...anyway Assalamualaikum…saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya yer http://ibu2ahmad.blogspot.com . Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer…

    ReplyDelete

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...