Iklan

Saturday 16 November 2013

TERGENDALA

Arghhh...banyak sebenarnya aku nak update dalam blog ni tapi semua tergendala dan tertunda dulu yer. Sibuk...sibuk dan sibuk lagi. Huhuhu....bila banyak benda nak story mory, tak ada masa pula...bila tak ada benda nak story mory banyak lak masanya tu...sabar jerlah Sabariah! 

Apa-apa pun tunggu ajerlah cerita backdated nanti! Chow chin chow...muah muah!

* Period masih turun..dah hari ke-5 tapi flow terlalu banyak macam hari pertama jer. Semalam jer aku tukar 4 kali pad overnight. Letih la juga bila nak mencuci. Pastu semalam aku jadi penat sangat2 sampai rasa nak baring jer. Rasa nak pitam pun ada tapi disebabkan anak ada Majlis Anugerah Kecemerlangan, aku gagahkan juga diri ni. Ajak suami pergi jumpa Ustaz yang turun KL nak buat rawatan tu, dia macam tak nak pula. Entah kenapa setiap kali aku terasa ingin nak buat rawatan macam ada jer halangan dan alasan suami. Aku ke yang kena 'ganggu' atau dia yang kena 'ganggu' ni? Sebab macam dia yang asyik mengelak. Ajak ke hospital pun dia banyak alasan juga. Masalah sekarang, aku yang menanggung...huhuhu....sedihhhhh!!

No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...