Iklan

Friday 21 June 2013

SELAMAT BERTUNANG APIT & FIENA

1/6/2013 (Sabtu) lepas, adik bongsu aku Hafiz a.k.a Apit a.k.a Pak Pit dah selamat melangsungkan pertunangan dengan pilihan hati dia, Fiena. Majlis berlangsung nun di Sik, Kedah. Perghh...majlis dibuat tengahari so, apalagi kami semua pakat dihidangkan dengan makan tengaharilah! Orang Kedah, orang Penang masak memang terbaekkkk...sedap giler kot makan tengahari tu tapi disebabkan perut aku tak berapa sihat (angin) hari tu, aku terpaksa makan sikit je :( Lepas makan dijamu pulak dengan kuih2 manis tradisional...sedap jugak! Lembut je bila masuk mulut. Ishh...takleh jadi ni! Nak kena minta bakal adik ipaq aku ni tolong pi beli la bila2 nanti.

Okey, nak layan gambaq? Ada 2 keping ja la aku kongsikan. Sebenarnya banyak lagi gambar tapi malas plak aku nak haplot banyak2 dalam ni :D

 Ni bakal adik ipar aku, Fiena. Comeikan? Orang Penang ni! Orang Penang memang comei macam aku gak :D

Tu adik bongsu aku yang kat tengah2 tu. Dah nak kahwin dah, mendahului abang dia. Tepi sekali tudung kaler biru tu mak aku, tepi sekali belah sini lak ayah aku dan yang lain2 tu pak2 sedara aku dan bini masing2. Bulan 11 ni dijangkakan majlis perkahwinan akan berlangsung. Bukan seorang, untuk 2 orang sekaligus! Adik bongsu aku ni dan adik perempuan yang bawah aku. Jimat sikit belanja dan tenagakan? 

No comments:

Post a Comment

Apa pendapat anda?

CORETAN YANG LALU

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...